Sabtu, 9 April 2011

me and you

kali pertama aku kenal dia masa kat fb . aku add dia then kiteorg tros chat . smpai satu ari kiteorg fallin' in <3 . hahaha !
aku mintak no dia . mulai pada ari tuh lah kiteorg tros text tanpa henti . aku taip mcm kuda berlari dkt trek . hahaha XD .
smpai ari tuh diya mintak kapel . gembira x terkata . aku senyum seolah olah menyerupai keldai . hohohoho !!!
ye lah kan . suke sgt2 . org kalau dah bercinta , dah x egt pape . ahaks;)


ramai yang suka dia . ramai yang try nak goda dia . kat fb dia , ramai minah2 yang say 'hye' kat wall dia . tapi opsss ! dia seorg yang setia . wah ! payah nie nak cari org cm nie . :')


smpai satu ari tuh , diya kol aku then diye ckp diye dah x boleh text ngn aku .
aku pon ape lagi , jerit lah 'arghhhh !!'
but dia cita yang sbenar . dia nak masok asrama teknik kl rupenye . haisho ! lu wat saspen oh ! :p


2 bulan kemudian , rase syg aku kat dia dah kurang . hmm tapi syg sikit tuh ada lah jgak .
tibe2 diya text aku , dia ckp dia nak berubah . dia mintak break kat aku . sbb dia nak berubah .
hmm pada mule nye aku nangis . tapi atas pujukan rakan dan nasihat mereka , aku tros sedar n kene terima hakikat . aku must support dia . thx a lot friend . :')


Syg, i slalu doa kan yang terbaik untuk u . ati i hanye untuk u . x de sape yang boleh replace tempat u kat ati i . believe me , i love u so much ....


so guys , bnde yang kite syg , mesti harus di lepas kan . kerana ia bukan milik kite slame nye .
hanye gelak tawa yang boleh menjadi penawar segala duka .


love u darl ;)