Isnin, 25 Julai 2011

kenapa semua ni menyakitkan ??

hmm update publish aku sedih lagi .
haih~~~~
aku ingat kan lepas ni boleh lah aku bahagia and happy ,, tapi ...........
kawan kawan aku nak pindah dah . Fatiha dgn Aina .
kenapa lah orang yang aku syg mesti pergi dari hidup aku .
sampai sekarang aku tak dpt cari jawapan tu lagi .
since aku pisah dgn cousin aku . now dah 4 tahun aku tak jumpa dia .
sejak tu lah aku kenal apa itu perpisahan dan aku dpt rasa kesakitan yang menusuk hati aku .

sekarang aku macam dah tak semangat je . kadang kadang aku marah , kadang kadang aku sedih .
macam orang gila . mood aku berubah ubah . aku tak tahu kenapa . maybe sebab aku tertekan kot .
then ,, tadi aku pergi bukak pulak ex aku punya fb . then tgok sape awek dia sekarang .
tibatiba aku marah marah tadi . aku rasa macam sakit je . sakit dekat hati .

kadang kadang orang yang kita sayang ,, kita tak dapat terima orang yang kita syg tu dah jadi hak milik orang lain . sbb kita syg dia .
aku nak je nangis tadi bila aku dpt tahu siapa awek dia .
like i told u before ,, im not a perfect girl .

hmm sekarang ni takdir yang menentu segalanya . dan ALLAH itu maha mengetahui . dia tahu apa kebaikan untuk umat dia .
kita tak boleh lawan takdir kan ? so let's open a new book and let the sad memory go away from us .

so to you guys ,, just teruskan hidup and sayangi lah kwn kwn korang selagi dia dgn korang .
salam syg = Salina Salsya =')