Sabtu, 9 April 2011

Friend till heaven

hmm tahun lepas aku masok skolah sbs . sbb aku jadi budak netball kl . bangge seh !
tapi penat oh . then aku dpt klas 1 JATI . first time jadi budak baru . hahahaha XD
pada mulenye aku egt budak2 dia sume gedik2 tapi rupenye dorg sporting gila nak mmpos !
hehehe :p


budak2 laki dia gila ensem . meleleh air liur tgok dorg . eii yekkk ! hehehe :p
ramai lah jgak budak laki suka aku . tapi bile dah tahu perangai aku yang seakan akan kasar mcm laki, dorg tros senyap je . hahaha fuck korg ! XD


then aku dpt kawan baru . geng baru lah senang cite . kiteorg slalu berkongsi rahsia . susah senang bersama . :)
ha lupe plak nak bg tahu . budak2 tuh name dia
  • FATIYHAH
  • FARAH NAJIHA
  • NAJIHAH
  • AIN BIEBER :)
dorg nie lah kawan smpai mati aku . sporting gila dorg . sempoi je . chillax even ada masalah yang berat mcm berguni guni beras yang hempap kiteorg . tapi kiteorg kuat ! hohoho XP


hmm last year , najihah nak pindah skolah . haih :'(
kiteorg berpelukan selama 1 jam . wah lame plak kan . biase aku nie cite nak hot je . hehehe :P


hmm tapi kiteorg tahu mesti ada hikmah di sebalik sume nie .
if nak tahu ape hikmah yang kiteorg dah tahu , ha meh sini . wa nak bagi tahu .
hikmah dia : geng kiteorg ade lima org then kalau nak dok dlm klas , sorg nak campak kat mane ?
hahahaha ! itu lah hikmah dia . hehehe :P


but kiteorg kawan smpai syurga . nobody can seperate our geng .
<3 u geng ;)