Jumaat, 16 September 2011

Im busy right now -,-

what off -,-


i must done my folio , homework till this monday . now im not start anything yet because of my KGT .
fuck off -,-
half than KGT ready to print out . satu hal lagi ialah peta . i won't draw that shit !!!
somebody help me :'(
korang tolong aku !! bagi idea untuk aku selesai kan kerja kerja aku ni . hope u are friends :'(
tadi aku dah siap kan semua KGT . aku dah copy all of that . cuma tinggal nak buat peta bodoh tu je .
#im sorry :/
soalan sejarah pon aku tak siap lagi . 60 soalan beb !!
hmm tiru raja je lah xP
okay about that dah selesai . math ?? oh ya ! forgot ! hmm tinggal lagi 1 soalan je lagi . okay boleh buat dkat library .
satu hal lagi exam ! my final exam on next month but im not prepare yet >,< daa~~
hmm susah nye jadi budak sekolah ni kan . kena siap kan mcm mcm but mak aku ckp " let you tired now tapi biar adik senang bila dah kerja nanti "
itu lah mak aku ckp tiap tiap hari . # tiada penambahan ayat ok . 100 % from my mum ;|
 ok now aku nak siap pergi kerja pulak . jumpa lagi :)
bye bye !!!!
done by salina= budak KL yang selalu tak ada masa for study :/