Rabu, 7 September 2011

My Life Is Better Now (FREEDOM)



My god !!!! i feel comfort !!!
i want be like this everytime everyday !

aku tak tahu kenapa aku rasa free and aman ,, maybe aku dah bersendirian .
thanks to ieha :)
dia sorang je yang faham aku sebernanya . sayang sangat kat dia :*

thanks to syaurah , amirah , alysha , amanda , aliesya and paling utama wanie and dek-no .
dorang ni semua lah yang dorong aku selama ni . aku tak tahu nak balas jasa dorang mcm mana .
dorang bimbing aku daripada aku down sampai aku rasa yakin pada diri sendiri :)
Alhamdulillah Ya Allah :)

now aku tumpu kan pada pelajaran . aku tak nak pikir apa apa lagi lepas ni .
just focus to my target ! dush !
aku tak kisah sbb aku ramai member :)
budak sekolah lokman ,, sekolah taman maluri ,, sekolah convent ,, sekolah bukit beruntung ,, sekolah sbu and my school , sbs :)
* ha ramai tak ?? pikir aku ni tak ada kawan ke der ?? berlambak doh :P
* bajet pulak kan :D shtttt ;P

now aku sibuk dgn folio geo , pjk , psk and final exam :/
 
okay sampai disini sahaja sayang sayang ku sekalian :)
nak sambung pergi buat folio PJK .
byebye <3


the typewriter : Salina . Budak friendly :)