Sabtu, 6 Ogos 2011

Nothing :(



hmm penat nak cari jalan supaya blog jadi cantik .
tapi tak dapat :/
sebab internet lembab gila :O
haisho !

sekarang aku dah keseorangan . tiada lagi teman untuk TEXTING :(
hmm putus asa sgtsgt .
ni nak update pasal apa pon aku tak tahu .
penat lah nak fikir semua masalah . pening kepala .
bila aku on9 je facebook ,, mesti aku sakit hati .
hmm rasa nak diactive kan acc je . tapi rasa mcm rugi je nanti .

exam dah lepas dah . tak tahu lah apa keputusan aku nanti .
rasanya semua teruk kot . sebab aku tak study langsung . asyik mengadap lappy je .
hari tu dapat result BI . and finally aku dapat 74 !
yes im very worst !!!!!!
benda senang aku tak dapat markah A

hmm tapi aku tak ambik kisah sgt sebab ni ujian bulanan je . 
bhahahahaha :)
hmm and lagi satu ,, asyik org yang sama je on9 . 
naik muak dah aku tgok . 
kawankawan aku ? *hmm haram =.=

okay lah :')
aku nak tweet plak . dah lama tak bukak twitter aku . 
hehehe :P
byebye :3

Salam Bosan = Salina Salsya <3