Khamis, 5 Mei 2011

try bayang kan :)

ha ,, x tahu sbenanye nak update psl ape . tapi tadi tibe2 je teringat kan satu budak ni . kiut wo !!!
meleleh air mate tgok . tenganga mulut . smpai nak pengsan di buat nye . wah wah ! hebat gila org tu smpai buat sume budak hot terpikat kat dia . heheh :p
jap jap ,, hot ke budak2 tu wey ? rase nye x kot . mwahahahaahhaah . ok stop !
hmm ok try korg byg kan budak ni muke dia mcm mane .
first , muke dia mcm budak korea . then dia kurus dan tinggi :)
lpas tu , rambot dia ala ala emo dan rambut depan tutup mate . lagi ape ek ? hmm ..... ha !
dia mmang stylo *btol ke aku eja ? ha lantak lah .
dia lembut je bila ckp ngn org lain . x kasar ngn perempuan . hmm bagos2 ! 
salah satu ciri yg aku nak jadi kan boyfie :D
*ok aku dah berangan jauh . hahahaha XD
hmm tapi boleh ke aku jadi girlfie dia ?
haih~~
awak ,,, saya lah secret admirer awak :)