Jumaat, 7 Oktober 2011

Banyak Cerita Ni Wey xD

whoooaaaaa dah lama tak update blog doh xD
exam x( tak boleh on9 lah der .
okay aku ada banyak benda nak cerita ni . hmm nak mula yang mana dulu ek ,-
# while im thinking .
ha okay dah dapat .
okay first aku nak cerita pasal member aku dkat skolah .

 @ okay mcm mcm masalah datang korang tahu tak =,=
aku gaduh dgn bestie aku satu hal . aku gaduh plak dgn geng member aku lagi satu .
sial lah puih !
ni semua salah aku doh ! kalau aku tak ikut ariff
gelak masa danish buat benda bodoh pasal bestie aku tu, confirm aku tak gaduh sampai mcm ni .
lepas tu member aku lagi satu tu ckp tkde kawan cari dorang .
sakai oh ! masa tu aku tengah settle kan hal aku dgn bestie bestie aku . dorang plak salah faham . dorang pikir aku dah baik dgn dorang . erghhh penat lah camni der !!!!!!!!!!
aku ingat lepas dah okay dgn fieya , boleh lah aku baik dgn semua org . ni tak ! gaduh dgn lebih ramai lagi . >,<

@ ok yang kedua pasal budak laki yang aku suka ni . dia hot doh !!!!!!!!
aku selalu usha dia . tapi aku ni layak ke rapat dgn dia =,=
budak perempuan yang hot and lawa je boleh kot Xp
tapi sumpah aku ckp mmang dia hot doh !!!! haih ~~~
dah lah pandai then gentle plak tu . semua perempuan suka dia .

@ yang ketiga pasal exam and tahun depan . aku tak rasa
yang aku akan naik kelas tapi maybe aku turun kelas . exam tahun ni mmang teruk doh . how lah >,<
aku tak nak sama kelas dgn enemies aku ! itu je aku nak .

@ yang keempat plak pasal kakak angkat aku . kak dilla :)
hehehe . tadi dia call tapi aku tak angkat sebab membuta xD
hehehe sorry temok :)
sayang doh dkat dia . aku tak nak pisah dgn dia . love her so much and much more !!!
can u hear me ?? :)

@ yang last sekali ,, kucing aku dah mati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
x'(

okay tu je benda yang aku nak sampai kan . hahahah kchaww ;)
okay nak sambung pergi stalk fb dia xD