Rabu, 2 November 2011

Salah Aku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hai :|
korang nak tahu tak ?? aku dah baik dgn ex bestie aku but aku gaduh dgn kawan aku lagi satu pula >,<
satu satu masalah dtg . masalah tu aku yang cari sendiri . ni semua salah aku !!! salah aku !!! salah aku !!!
kalau boleh aku nak undur kan balik masa :/
Allah !!!
k fine lah kalau dorang dah tahu kisah silam aku tapi bagi member2 aku yang lain ,, dorang ckp " lah tu je ? wat lek wat peace lah der "

ha tu yang dorang slalu ckp tapi aku tak tahu lah yang dorang tu over sgt .
aku tak salah kan dorang lah kan . even dorang hina aku ke or layan aku mcm tut tet ,, aku still layan dorang dgn baik . sedaya upaya kawal perasaan sedih di hati .
tapi kisah silam aku tu bukan lah aku berbuat zina .
tidak sama sekali !
but im gonna change doh !!! aku dah tekad nak berubah !

manusia ni selalu dengar kepada sebelah pihak sahaja . sebelah pihak lagi dorang akan hina ,, mencaci .
lepas tu mula lah nak keluar kan dari pada sibling atau pun friend . tak pun yang bertambah parah dorang block !
remember wey aku tak pernah hina kau or buat taik kat muka kau .
it's okay kalau korang nak hina aku but jangan jatuh kan maruah aku dengan mencerita kan hal ni dkat budak lelaki yang kau rapat .
# skema ayat aku xD

k lah wey tu je aku nak cakap dengan kau .
aku tahu semua ni ada hikmah nya kan ??
--> harus pejam mata dan redah apa saja ~~~~~~~~~~~~~