Sabtu, 14 Januari 2012

Welcome 2012

ha ! this year aku jadi calon PMR ! good :)
aku dah start study dah . so blog aku ni aku tak update sangat dah .
yang aku active hanya dekat TWITTER sahaja :)
facebook ? aku dah deactive . sebab apa ? sebab nya aku lari dari ex aku . hahaha fucking funny right ??
LOL !
dia pindah asrama tak bagi tahu aku derrrrrr !!! how come ?! how dare ?!
okay lets change our topic .
aku jarang on lappy . hanya weekend sahaja . aku on twitter dekat bb je .
takkan ah nak update blog pakai bb . hahahaha bengong gila kan .
btw kan , aku dah tuisyen . first time . mathematics dia dah masuk bab 6 . laju doh >,<
kalau dekat sekolah pulak ,, okay je . aku dah baik dengan semua org . kecuali ada lah a few girls yang tak nak tegur aku and pandang slek dkat aku kan . euuwww ! pikir aku kisah ke ?!!
hahaha itu je lah . okay kalau nak contact aku ke nak talk talk dengan aku ke ,, just follow me on twitter . i will reply your mention . but u must follow me first lah kan :D hahahaha LOL
okay lah bye semua ! muah :*